De blog over online marketing.

Inactieve klanten terugwinnen met e-mailmarketing

Inactieve klanten terugwinnen met e-mailmarketing

Terugkerende klanten geven gemiddeld het meeste uit en delen het vaakst positieve ervaringen. Je kan dus beter inactieve dan nieuwe klanten verleiden tot een aankoop. Maar hoe pak je dit aan? Ik leg het jou snel en eenvoudig uit!

Hoe verifieer je jouw domeinnaam op Facebook Business Manager?

Hoe verifieer je jouw domeinnaam op Facebook Business Manager?

Als je conversiegebeurtenissen gebruikt die zijn gerelateerd aan de Facebook Pixel of API conversies, moet je jouw domein verifiëren in Business Manager.

Hoe start je een shop op Instagram

Hoe start je een shop op Instagram

Instagram Shop is een enorme kans voor elk merk dat producten wil verkopen op Instagram. Met Instagram Shop kan je als handelaar een lijst samenstellen van producten die je te koop aanbiedt en die direct zichtbaar zijn via je Instagram-profiel. Klaar om een Instagram Shop op te zetten en de verkoop te stimuleren? Dit is alles wat je moet weten:

4 tips voor het schrijven van een goede tekst

4 tips voor het schrijven van een goede tekst

Wat is essentieel wanneer je een goede tekst schrijft? Wij sommen het even voor je op. Om schrijven goed onder de knie te krijgen, moet je veel oefenen. Maar er zijn enkele zaken waar je vooraf rekening mee kan houden. Wanneer je rekening houdt met onderstaande tips, ben je alvast goed op weg.

Instagram Reels zakelijk inzetten

Instagram Reels zakelijk inzetten

Instagram Reels biedt bedrijven de mogelijkheid om op een creatieve en authentieke manier hun doelgroep via Instagram te bereiken. Zoals je weet zijn wij bij Commsi een groot voorstander van het zakelijk inzetten van Instagram. En daarom delen we in deze blog wat je als ondernemer kunt creëren met Instagram Reels.

Een gebruiksvriendelijke website

Een gebruiksvriendelijke website

Een bezoek aan je website moet leiden tot een positieve klantbeleving. Hoe doe je dat? Door je website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Een gebruiksvriendelijke website moet voldoen aan drie zaken: effectief, efficiënt en tevredenheid.

Wat is copywriting?

Wat is copywriting?

Copywriting. Wat is het precies? Nee, het heeft niets te maken met copyright. Het heeft wel te maken met het schrijven van copy. Of makkelijker gezegd: teksten. Een copywriter schrijft sterke, vlotte en aantrekkelijke teksten. Bovendien verkoopt de tekst je bedrijf en product.

Wat te posten op Instagram?

Wat te posten op Instagram?

Heb je ooit naar je telefoon gestaard en je afgevraagd wat je deze keer op Instagram moet posten? "Instagram block" is volkomen normaal, vooral als je streeft naar een consistente stroom van berichten op jouw Instagramaccount.

6 redenen om met inbound marketing aan de slag te gaan

6 redenen om met inbound marketing aan de slag te gaan

Inbound marketing is hot. Steeds meer bedrijven maken er gebruik van. Je kunt het inzetten voor meer verkeer en conversie en je betrokkenheid met je doelgroep vergroten. Maar wat houdt het in? En waarom zou je het gebruiken? Ik geef je zes redenen.

Google ranking for dummies

Google ranking for dummies

Als ondernemer wil je dat jouw website door iedereen gevonden wordt op het internet. Hoe zorg je dat jouw website op de eerste pagina van Google terechtkomt? In deze blog enkele tips die je snel op de goede weg zetten.

In 3 stappen naar werkelijk effectieve content

In 3 stappen naar werkelijk effectieve content

Wat voor content past het beste in je strategie? Kies je voor een whitepaper, een grappige quote of een handige instructievideo? In dit artikel leg ik in drie stappen uit hoe je van gewone content wérkelijk effectieve content maakt.

De kracht van influencer marketing

De kracht van influencer marketing

Grote merken als Nike en Apple zijn merken die al veel engagement hebben. Bijna iedereen heeft weleens gehoord van deze merken. Dat komt omdat ze veel volgers hebben en daardoor een groot bereik. Als kleinere onderneming heb je lang niet zo'n groot bereik. Daarom kan influencer marketing een goede zet zijn voor de verkoop van je product!

5 fouten die je beter vermijdt in je online advertentiecampagne

5 fouten die je beter vermijdt in je online advertentiecampagne

Je zet jouw bedrijf of dienst in de kijker via zoek- en sociale-mediaplatforms, en voert advertentiecampagnes uit? Goed bezig! Je target zorgvuldig maar krijgt niet de resultaten waarop je had gehoopt? Door het oplossen van deze 5 fouten kom je al een eind verder!

Instagram lanceert video-app IGTV

Instagram lanceert video-app IGTV

De populaire dienst van moederbedrijf Facebook heeft inmiddels meer dan 1 miljard gebruikers en opent nu de aanval op YouTube, met een nieuwe app voor lange video’s. Hiermee kunnen we (ultra HD!) verticale video's maken die aanzienlijk langer zijn dan de huidige limiet van 60 seconden.

Wat is nu het verschil tussen Facebook Ads en het boosten van je post?

Wat is nu het verschil tussen Facebook Ads en het boosten van je post?

Wanneer je aan de slag gaat met Facebook-advertenties, is het vaak moeilijk om te weten welke soorten advertenties het meeste rendement opleveren voor jouw advertentiebudget. Waar begin je? Moet je een post boosten of moet je een specifieke, doelgerichte advertentiecampagne maken? In dit bericht zullen we deze vragen beantwoorden en je helpen het verschil te begrijpen tussen het boosten van Facebookberichten en het bouwen van een Facebookadvertentie. Laten we beginnen.

14 manieren om de betrokkenheid op Facebook te vergroten

14 manieren om de betrokkenheid op Facebook te vergroten

Facebook kondigde begin dit jaar aan dat de newsfeed op Facebook verandert en het moeilijker wordt om bereik te halen. Je hebt het intussen misschien zelf al opgemerkt dat het een uitdaging is om je volgers te bereiken. Als marketeer is het niet fijn om deze trends te zien. Maar er zijn manieren om dit verlies aan organisch bereik op Facebook te bestrijden en ik wil graag enkele strategieën met jou delen. Daar gaan we...

Tips voor een krachtige nieuwsbrief

Tips voor een krachtige nieuwsbrief

Een nieuwsbrief is een handig middel om mensen op de hoogte te stellen over wat er gaande is binnen je bedrijf of hen te helpen bij het gebruiken van je diensten of producten. Waarom is dit interessant voor jouw bedrijf? Hoe begin je eraan? Met deze tips kom je al heel ver.

Omgaan met online reviews: waarom, hoe en wat?

Omgaan met online reviews: waarom, hoe en wat?

Iedere ondernemer weet: de beste reclame is mond-tot-mondreclame. Zo gaat het ook online. Meer dan de helft van de consumenten vertrouwt eerder reviews dan advertenties, ook als die van totaal onbekende mensen zijn. Zijn nieuwe klanten belangrijk voor jou, dan zijn reviews ook belangrijk voor jou.

Adverteren op Facebook: waarom en hoe?

Adverteren op Facebook: waarom en hoe?

Facebook heeft op dit moment meer dan zes miljoen Belgische leden, die allemaal bereikt kunnen worden door het inzetten van Facebookadvertenties. Het sociale netwerk is dan ook een ideaal advertentieplatform om een nieuwe groep te bereiken die geïnteresseerd is in je product of dienst. Hieronder geef ik je enkele tips.

De digitale wereld voor elke ondernemer

De digitale wereld voor elke ondernemer

De wereld van vandaag is een digitale wereld, met bijna de helft van de wereld online. Met zoveel internetgebruikers, is het logisch dat een bedrijf digitaal aanwezig moet zijn. De top 3 redenen waarom je zaak online aanwezig moet zijn.

Lijkt je dit wat?

Bel mij op 0476 49 69 36, mail silke@commsi.be of laat hier gewoon een berichtje achter, dan contacteer ik je snel terug.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×